Kan ik weer een online afspraak maken?

Het is op veel van onze locaties weer mogelijk om een online afspraak te maken, maar dit verschilt per locatie. We zijn hard aan het werk om deze optie bij steeds meer locaties beschikbaar te stellen.
Afspraak inplannen met Coronavirus (COVID-19) maatregelen
Het is weer mogelijk om online afspraken in te plannen voor uw huisdier. Onze ziekenhuizen en klinieken zijn aangepast, zodat wij conform de adviezen vanuit het RIVM kunnen werken. Wat betekent dit voor u en uw bezoek aan onze kliniek?
  • Kom met maximaal één persoon naar de kliniek. Kom niet zelf naar de kliniek als u klachten heeft die bij het virus passen of positief getest bent, maar vraag iemand anders om uw huisdier te brengen.
  • Volg de instructies van onze medewerkers nauwkeurig op.
  • Bij binnenkomst op de kliniek dient u uw handen te reinigen en te ontsmetten.
  • Houdt 1,5 meter afstand van andere klanten en onze medewerkers
  • Zorg ervoor dat uw bezoek aan de kliniek zo kort mogelijk duurt. Kom op het afgesproken tijdstip voor een afspraak en bel ons van tevoren als u medicatie of voeding nodig heeft voor uw huisdier, dan kunnen we dit alvast voor u klaarzetten.
  • Als er meer dan 3 mensen in de wachtkamer aanwezig zijn willen we u verzoeken om even buiten te wachten tot u aan de beurt bent.
  • U kunt alleen betalen per pin.
Booking appointments with Coronavirus (COVID-19) policy
You can book appointments online for your pet(s) again. Our animal hospitals and clinics have been adapted, so we can work conform the advice of the RIVM. What does this mean for your visit to our locations?
  • Visit our clinic with max. 1 person.
  • Do not visit our clinic if you have complaints that fit the virus or have you been tested positive. Please ask someone else to bring your pet on your behalf.
  • Please follow the instructions of our employees carefully.
  • Please disinfect your hands when you enter our clinic.
  • Keep 1,5 meter distance from other customers and our workers.
  • Try to make your visit to our clinic as short as possible. Arrive at the time of the appointment and call or email if you want to pick up medication or food for your pet, so we can set your order a side beforehand.
  • If there are more than 3 people in the waiting room, we request you to wait outside until you are being called.
  • It’s only possible to pay by card.

Deel dit bericht met iemand!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
E-mail

Lees ook:

Kan ik weer een online afspraak maken?

Wil jij graag werken bij een dynamisch dierenziekenhuis met een zeer betrokken en gezellig team? We zoeken een paraveterinair voor onze vestiging in Rotterdam. In de praktijk heerst een leuke, gezellige en open sfeer.

Lees verder

Corona beleid Caressa Dierenziekenhuizen

Wil jij graag werken bij een dynamisch dierenziekenhuis met een zeer betrokken en gezellig team? We zoeken een paraveterinair voor onze vestiging in Rotterdam. In de praktijk heerst een leuke, gezellige en open sfeer.

Lees verder

Volg onze Socials!

Wij delen o.a. interessante feitjes en weetjes over jouw huisdier. 

Volg ons op Facebook en Instagram